I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 12, 2008

Selamat Hari Ibu

Dengan kesibukan exam 2,3minggu ni sehingga merasakan masa berlalu dengan cukup pantas.sedar atau tidak dah sampai minggu kedua bulan mei.keadaan di sini tak sama dengan di malaysia.sibuk sejauh mana pun pasti ada masa tonton tv atau dengar radio kalau kt malaysia sana.tapi dok sini selain dari jumpa orang,baca buku,boring sangat main PSP jap,itulah rutin harian takde masa nak tonton tv...
sedangkan azam tahun lepas nak ucapkan selamat hari ibu berlalu mcm gitu saje.tp hati ni sentiasa subur dengan sentiasa rindu padanya setiap hari setiap jam setiap minit setiap saat.tp tak salah dgn bersempena hari ibu ini kite luahkan secara zahir selamat hari ibu untuknya...bukanlah bermakna minggu ni saje ingat kat ibu...
dan ana betul tersentuh dengan tulisan saifulislam tentang cinta tanpa syarat.wajarla kite sama2 renungi pae yg telah kite sumbangkan untuk mak ayah kita.jangan lah kite asyik masih nak persoalkan ape mak ayah kite bagi pada kita sebagaimana mak ayah orang lain bg pada anak2 mereka.
ana pun rasa gelisah tentang azam nak sambung master di luar negara sedangkan umur mak ayah makin lanjut...semoga Allah menunjukkan,memandu kami dgn jalan yg terbaik.
ana harap bagi insan yg bernama anak elokla baca artikel saifuislam dgn link berikut:
http://saifulislam.com/?p=474#more-474

2 comments:

linda said...

huhu...xucap pn slmt hari ibu utk mak baru ni...padahal on that day, 2 3 kali tepon mak...tapi apih kata...takkan 11.5 je nak ucap selamat hari ibu...hari2 lain bkn hari ibu ke? betul gak kn??? for me xnak ucap ke? saya pn ibu gak...anak 2 lg..

ibn alharamain said...

yerlaaa.selamat hari ibu utk awak dan semua...sayangilah ibu setiap masa dan setiap detik...cuma pada hari tu kite wakla formal sikit...bagi hadiah@ucap selamat hari ibu..hehehe