I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 7, 2008

Siapakah Obama Sebenarnya

ini artikel ana curi hok orang jgk.nk kongsi

tapi ana tak tahu sejauh mana kebenaran tulisan ini.semoga kita makin bijak menilai sesuatu tanpa terlalu gelojoh untuk menganggap sesuatu itu benar dan sohih...:)

1.Bertrillion2 dollar wang drpd beberapa company Yahudi yg telah "di istiharkan bangkrap" oleh kaum Yahudi seperti Lehman Bro, Merilynch, AIG, Rothschild di Eropah, Australia dll telah dipindahkan ke Afrika untuk digunakan kaum Yahudi bagi membeli tanah2 terutamanya di Afrika Barat, Tengah dan Selatan. Inilah projek Star Wars yang sebenar projek terbaru kaum Yahudi setelah berjaya menawan benua Amerika Sykt dan menukarnya kepada sebuah negara Yahudi pada abad yang lepas dan New York sebagai Jerusalem Baru. Bukan Israel sebuah negara Yahudi spt yg diwar-warkan tapi Amerikalah sebenarnya The David State atau Negara Musa atau Judea State yg diimpikan oleh org Yahudi di mana semua bangsa Yahudi bebas dan selamat dari penindasan bangsa eropah atau orang Islam.

2.Skrg projek terbaru Yahudi atau projek "Star Wars" ialah projek bagi menawan bumi Afrika pula sebab depa cukup takut dengan perkembangan Islam yang cukup pesat di Afrika hasil dari dakwah2 pertubuhan2 Islam dari seluruh dunia terutamanya dari Iran. Dilaporkan 40% drpd penduduk kulit hitam benua Afrika sudah memeluk Islam dan kaum Yahudi mesti menawan benua itu seberapa segera sebelum Afrika menjadi sebuah benua Islam akhir abad ke-21 ini.

3.Dilaporkan kaum Yahudi telah membeli berjuta2 hektar tanah2 di Afrika Barat, Tengah dan Selatan dengan menjadikannya ladang2 di mana kaum kulit hitam telah menjadi buruh mereka satu bentuk perhambaan bentuk baru di bumi sendiri. Sebab itu kalau kita tengok filem National Geograpic apa yg kita nampak dari filem2 tersebut?Hanya kisah binatang2 spt harimau, gajah, singa2 dan tanah2 kosong. Kenapa filem National Geographic hanya menggambarkan Afrika sebuah benua kosong padahal yg sebenarnya Afrika didiami manusia. Ini kerana Yahudi hendak mengaburi mata dunia yg kononnya benua Afrika kosong tiada penduduk dan dalam senyap2 Yahudi membeli tanah2 di situ utk menghalang Islam berkembang di sana. Bukan itu sahaja kaum Yahudi dari seluruh dunia yg berjumlah tidak kurang dari 150-300 juta org akan dipindahkan ke Afrika melalui projek yg dinamakan "Star Wars" di Afrika.

4.Taburan kaum Yahudi sgt byk diseluruh dunia dgn di Indonesia (10 juta org), India (50 juta org), Amerika (100 juta orang), Eropah (5 juta orang) dan lain2 akan dipindahkan ke Afrika terutamanya Yahudi dari Asia.

5.Bukan itu saja kaum Yahudi juga giat melakukan penghapusan etnik kulit hitam di Afrika dengan melaga2kan dan mengadu-dombakan suku2 kaum di sana. Cthnya perang kaum antara Tutsi dan Hutu di mana kaum Yahudi memberikan kedua2 kaum ini senjata2 api dengan menukarnya dengan intan berlian dan emas drpd kaum kulit hitam. Berjuta2 kaum kulit hitam mati dlm perang kaum ini. Begitu jugak kaum Yahudi sedang mencipta perang etnik baru di Afrika utk menghapuskan penduduk2 Afrika supaya tanah di Afrika kosong utk dibeli oleh kaum Yahudi.

6.Kaum Yahudi sangat berdendam dgn kaum Kristian kulit putih Eropah yg telah menindas dan membunuh mereka selama beribu2 tahun cthnya membuang pemuda2 Yahudi ke dalam kandang2 singa di Rom dulu. Jadi kaum Yahudi telah membuat bom Nuklear di Damona, Padang Pasir Negev, Israel. Mordechai Vanunu, juruteknik pusat Nuklear itu sgt terkejut apabila melihat nuklear2 warhead Israel menghala ke Eropah dan Russia bukannya ke negara2 Islam. Rupa2nya kaum Yahudi hendak membalas dendam kepada kaum Eropah yg menindas dan menghalau mereka dari Eropah beribu2 tahun lamanya. Apabila Israel menembak nuklearnya ke Eropah, Eropah akan membalas balik ke Israel dan negara2 Islam tetapi pada masa itu semua kaum Yahudi sudah berpindah ke benua baru mereka iaitu Afrika. Kaum Yahudi akan menjadi Raja Dunia sekiranya kerana mereka telah menawan dua Benua iaitu Amerika dan Afrika dgn menguasai laluan laut, ekonomi dan hasil2 galian di sana. Beribu2 Yahudi Falasha kulit hitam telah dihantar ke Israel utk berkursus dan akan dihantar balik ke Afrika utk melakukan sabotaj di sana.

7.Dan kerja mereka utk menawan dan membeli tanah2 di Afrika akan menjadi lebih mudah apabila Obama seorang kulit hitam menjadi presiden Amerika yg baru.

8.Kaum Yahudi berjaya menipu dunia dengan mitos Holocaust kononnya berjuta2 kaum Yahudi dibunuh oleh Nazi tapi sebenarnya perang dunia I dan II dan Holocaust dicipta untuk menutup konspirasi Yahudi yg menyeludupkan hampir 20 juta org Yahudi Eropah dan Russia ke Amerika Syarikat dan Israel supaya mereka dpt menguasai pentadbiran dan bidang2 strategik di Amerika seperti ekonomi, militer, inteligen, politik, sosial dll dengan itu melalui Amerika kaum Yahudi dapat menguasai dunia. Untuk mencipta perang dunia I dan II maka kaum Yahudi Merah di New York telah mencipta ideologi komunis, fasis dan demokrasi melalui yahudi2 Karl Marx, Lenin, Stalin, Engels, Hitler, Churchills utk melaga2kan Britain, Jerman dan Russia yg menyebabkan 100 juta kulit putih mati.

No comments: