I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 24, 2008

Boleh ke DS Anuar Ibrahim Menang?

UMNO akan menang jika perkara di bawah ini gagal dilaku atau dikekang atau diatasi oleh Pakatan Rakyat.
  1. Jika sekiranya daftar pemilih di bangsal barong dan di bilik mengundi tiba-tiba berbeza. Ini boleh sahaja berlaku !
  2. Jika sekiranya mereka berjaya memasukkan pengundi hantu mynmar (?), siam (?), cina (?), ahli-ahli UMNO/BN dari negeri-negeri lain (?), SB (?) dan lain-lain dengan ramainya ke bilik-bilik mengundi.
  3. Jika pengundi yang menaiki bas di bawa ke Balai-balai Polis dan kemudian dibawa keluar dari Balai-balai Polis ke tempat mengundi oleh berpuluh-puluh kereta mewah dan mungkin kereta-kereta VIP dan VVIP.
  4. Jika sekiranya pihak polis menangkap petugas-petugas PR yang cuba menghalang mereka yang disyakki pengundi hantu.
  5. Jika sekiranya polling agent PR tidak cekap dan tidak tegas.
  6. Jika sekiranya counting agent PR tidak mengambil borang 14 yang disahkan oleh Ketua tempat mengundi, ditempat-tempat pengundian setelah tamat tempoh pengundian, penipuan akan berlaku bila-bila masa sahaja kerana UMNO ialah United ‘Menipu, Merasuah, Menindas, Meliwat, Muka tak malu (dan macam-macam lagilah) National Organisation’
  7. Jika sekiranya ada gerombolan-gerombolan jahat putera dan puteri UMNO/BN yang menghuni rumah pengundi-pengundi dan menghalang pengundi keluar mengundi dengan berbagai-bagai alasan dan alasan yang paling ampuh ialah “jangan keluar mengundi-akan berlaku rusuhan !”
  8. Jika pihak-pihak jahat yang semua orang tahu itu, mengambil dan menyimpan kad-kad pengenalan pengundi pengundi tidak akan dapat keluar mengundi.
  9. Jika petugas-petugas PR tidak ikut semasa peti undi dibawa keluar.
  10. Jika berjaya di bawa masuk peti-peti undi yang bukan dari pusat-pusat mengundi. Sebagai langkah pengawasan, beri perhatian kenderaan-kenderaan yang keluar dari bilik Pengarah Piliharaya, Balai-balai Polis, Bilik mesyuarat gerakan daerah dan sebagainya.
  11. Jika sekiranya dirasuah wang kepada pengundi-pengundi khususnya pengundi wanita dan pengundi tua di dalam kenderaan pengangkutan mereka.
  12. Jika sekiranya wang rasuah yang agak besar nilainya mampu dihantar kepada pengundi-pengundi di rumah pada waktu tengah malam dan awal pagi hari pengundian.
  13. Jika sekiranya tempoh pengundian dilanjutkan oleh SPR tanpa alasan yang munasabah.
  14. Jika diumum calon BN menang walaupun kiraan undi calon Pakatan Rakyat yang menang. Pengurus Pilihanraya boleh buat tersasul umum tetapi dia tidak perbetulkan.
  15. Jika sekiranya dilambatkan kiraan hingga ke waktu malam kemudian akan berlaku ‘blackout’. Pihak PR mesti sediakan ‘mobile spot light’ yang banyak.
  16. Dan jika mereka ada ruang untuk melakukan berbagai-bagai lagi penipuan atau tindakan dengan sewang-wenangnya. ! Berhati-hatilah setiap saat kerana kempen-kempen yang mereka lakukan hanyalah wayang gambar sahaja. Sudah pasti ada perancangan lain yang akan mereka lakukan. Perancangan mereka kadang-kadang tidak terfikir atau dirasakan tidak tergamak oleh akal kita. Contohnya, dulu rakyat tak tahu tapi hari ini semua rakyat tahu apa itu C4. Fuuh…bahaya !!

Anwar Ibrahim hanya akan menang jika, Pilihanraya Kecil P44 Permatang Pauh dikendalikan oleh SPR dengan penuh keadilan, berintegriti ATAU pihak Anwar Ibrahim mampu mematahkan helah licik dan jahat UMNO/BN (dan proxy-proxynya) yang disenarai di atas.


**pesanan
1.
AWAS TAKTIK TERBARU IALAH MEMBELI IC SEMASA DALAM KENDERAAN YG DITUGASKAN UTK MENGANGKUT PENGUNDI-PENGUNDI.....JGN SESEKALI MENAIKI KENDERAAN YG DISEDIAKAN OLEH UMNO/BN.ADALAH DIHARAP SGT-SGT POOLING DAN COUNTER AJEN BETUL-BETUL YG MAHIR DAN TEGAS......SELAMAT BERJUANG WAHAI RAKYAT P.PAUH.
2.AMANAT DSAI KEPADA PENGUNDI PERMATANG PAUH....PERJUANGAN SAYA BUKAN UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI SELURUH HIDUP SAYA KORBAN UNTUK MASA DEPAN NEGARA YG ADIL,BERSIH DAN AGIHAN EKONOMI SAMARATA KEPADA RAKYAT

No comments: